Tuesday 13 January 2015

Födelsedag och så vidare

Jag har äntligen fått börja spela fotboll igen, men börjar så dumt att jag var på den första träningen, missade den andra, och kommer att missa den tredje också. Suck! No, på måndag igen.
Min födelsedagsmiddag var potatismos, nuggetar och mozarella sticks, men det är så gott, så jag kan knappast klaga.. =) Fick sacher-bakelser hos MoP, vilket är i tema, mamma har alltid lagat sachertårta åt mig till födelsedagen, men i år borde jag laga själv. Egen lägenhet, egen tårta, antar jag.
Råkade få precis samma böcker av både mamma och pappa och Anton, så jag var och bytte ut dem mot två senare böcker i samma serie. No harm, no foul. Hittar däremot andra jag kanske skulle vilja ha också, och en ny bokserie som ett HP-fan tipsade om. Borde hitta den i bibban före jag vågar köpa den, tror jag ändå. Mysterier är inte riktigt min grej för det mesta.
Vi hade våra första kördagar efter jullovet förra veckoslutet, och det var roligare än jag kom ihåg. Vilket inte är lite! Mycket att göra med våren och uppvaknande, och det var så tufft att få improvisera en massa med fina människor. Fast vi kunde få samma uppgift var alla så olika, det är fint att få se andras interpretationer.

Jag känner mig som om jullovet var för kort, jag skulle kunna ha lite mer ledigt.
More later. Godnatt.
//Leithinan

No comments:

Post a Comment