Tuesday 30 December 2014

Vänner

Supersupersuperroligt med världens bästa människor igår. Vi hade månadsträff med vårt kompisgäng från högstadiet/gymnasiet, och det var så roligt att träffa alla och dricka glögg och äta pepparkakor tillsammans. Bara att sitta och tala med folk man inte längre ser alltför ofta är så skönt, vi kan fortfarande tala precis som förr.
Imorgon ska jag till Tenala för att fira nyår med andra vänner. Inte lika gamla vänner, men inte mindre omtyckta för det! Före det ska jag och Anton äta romsmårgåsar hos mamma och pappa, och sedan till Pojo för Finlands (eller åtminstone Nylands) bästa fyrverkerishow. Och de längsta bilköerna också, för den delen.
På fredag är det dags för Rockdonna Madame (inte Rocktant!!) lägret! Ivrig, förväntansfull och nervös, hoppas att det blir lika roligt som jag tror att det kommer att bli. Jag är yngst, men det borde inte vara någon skillnad. Jag har ju lite erfaranhet, så det ska nog gå bra.

The new year will be fantastic!

//Leithinan

No comments:

Post a Comment