Friday 19 December 2014

It's been a while

Men jag har haft mycket på hjärnan. Fick som uppgift att vara produktionsledare tillsammans med en medstuderande då resten av klassen ska filma en intervju. Jag som online media-studerande kan inte riktigt nåt om producentskap, så tack och lov för att jag inte är ensam i uppgiften. Det är mycket jag aldrig skulle ha tänkt på, som min partner, eller vad man ska kalla det, påminner mig om. Onsdag eller torsdag blir vi klara, och det är skönt. Fast vi hade roligt, var det mycket att göra och många frågor att svara på. Det är inte riktigtlikt mig att vara in charge över personer. Som sagt, tack och lov att vi var två.

Vi har varit mycket i Karis nu i december, till skillnad från november.  Och nästa veckoslut igen. Ska sjunga med på vackraste julsånger

No comments:

Post a Comment