Wednesday 16 March 2016

Min morgon

Intressant morgon. Började med att gå på en väldigt kort finskalektion, där jag fick veta mitt vitsord i kursen. Så efteråt skulle jag alltså hem. Hann till min vanliga buss, och steg på. Runt 5-10 hållplatser senare måste jag stiga av, eftersom styrningen tydligen slutat fungera. Jag vet inte när det hände, men som tur var vi vid en hållplats då chauffören berättade vad som hänt. Så jag tog en annan buss som råkade komma förbi, en som jag inte riktigt visste vart den gick. Allt gick bra, efter en detour i Rönninge kom vi till ett ställe jag kämde igen, där jag kunde stiga av och ta en annan buss till Malm. När jag sen till slut kom hem, kom jag på att jag ska tillbaka till skolan för att köpa Ylonz biljetter. Jag kan bara inte vinna, tydligen. Huhhuh.

//T

No comments:

Post a Comment