Tuesday 1 March 2016

Klipp klipp

Var till Karis söndag-måndag, och på måndagen blev mitt hår klippt på King&Queen. Prövade på kortare igen, och blev verkligen nöjd! Frisören fixade lite sidopannlugg, och våningarna ser också bättre ut nu. Det var samma som klippte mig förre året i maj, och hon kom faktiskt ihåg mig, och frågade hur Afrika-resan hade gått! Kundservice, 10/10! Och eftersom min hårspray tog slut i lördags, så köpte jag nytt, med rekommendation från frissan. Dessutom hade de 2 för 20€, så jag köpte schampoo, då det håller på att ta slut. All in all, en lyckad resa!

Idag skulle vi ha skola, men vi fick mail att vi istället skulle titta på en 2h 16min lång video om ämnet, så jag spenderade förmiddagen med att titta på en man som talar med en relativt tråkig röst, och som viftade med händerna alltför mycket. Men kanske jag lärde mig nåt.

//T

No comments:

Post a Comment