Sunday 3 August 2014

Yoga

Tack vare syster bestämde jag mig för att testa på en 30 day yoga challenge, som jag valde att börja den 1.8. Så ed andra ord har jag nyss gjort mitt tredje pass, och jag måste säga att det är riktigt roligt! Det tar 15-20 minuter och är tungt, men nästan avslappnande. Åtminstone då man är klar =D jag råkade se en yoga weight loss-grej på youtube och provade den med i samband med första dagens utmaning, och den blev jag ärligt talat svettig av! Men det kändes faktiskt bra efteråt. Den tänker jag inte göra varje dag, utan sprider ut den då jag har tid, eftersom jag tänkte göra utmaningarna på morgonen. Idag är det söndag, så det fanns ingen ursäkt att inte göra det! Tungt var det nog, mennu väntar jag på att min välförtjänta morgongröt blir klar. =)
A verkar inte vara på uppstigningsväg, så han får laga nåt åt sig själv.. Men han kom hem från Atlantislägret igår, så han har all rätt till att vara utmattad.

//Leithinan

No comments:

Post a Comment