Wednesday 26 March 2014

Sisu

Vi ska och spela på Sisuarenan på lördag för Moves-Västra Nyland. Och ska också dansa då, så det blir både första arena keikkan och första gången jag får feedback för mitt dansande. Eller som tur så dansar jag ju inte ensam, men i alla fall! Vi har oberoende övat ganska flitigt, tillräckligt mycket så att jag ska vara ganska slut på kvällarna.
En av studioteknikgrupperna spelar in Crazy, så jag har varit med på deras lektion idag och fått spela in min lilla syntdel. Länge sen sist, så jag har helt roligt, men luften är usel här inne, så snart somnar jag väl.
Ingen pianolektion idag, för Teddy är sjuk, vilket var skit, men jag är så trött, så det var kanske bara bra. Dessutom är det väl dans till 21 idag, så jag kommer att vara helt slut.

//Leithinan

No comments:

Post a Comment