Wednesday 22 January 2014

Trött

Det börjar ju bra. Ska läsa fem böcker på 300+ sidor inför inträdesproven till Hesa Uno och ÅA, och när jag börjar läsa på wuthering heights, så somnar jag har efter 26 sidor. Lönar sig helt tydligt att inte ligga och läsa. Bestämde mig för att sluta för en stund och titta på doctor who, och så sov jag igenom halva Partners in crime (första avsnittet med Donna som companion). Har sett avsnitten förr, men i alla fall.
Ska försöka läsa vidare senare på kvällen, men det lär ju inte gå bra.

2 comments:

  1. Vart tänkte du söka?
    // En som älskar att höra om andras framtidsdrömmar eftersom ens egna är så himla råddiga :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Än så länge till Hesa Uni och ÅA. Men vill inte egentligen hemskt mycket till ÅA, Åbo är inte riktigt min stad. Och så Metropolia och Arcada.

      Delete