Tuesday 28 January 2014

Ge mig lite tid...

Övning inför Stagenight, och det går bättre. Bandet spelar jättebra, inga klagomål där, men sången går inte som jag vill. Övade med Elna på sånglektionen, och där gick det ju bra, men med band är det bara mysko, wibbly wobbly, singly wingly. Hoppas det hinner bli bra, vill inte riktigt mera byta låt. that WOULD be the easier choice, men får nu bara inte ge upp. Unchain the rain gick bra, men bandets miner i första genomspelningen var priceless, jag önskar att jag kunde ha fått bilder på dem! :D Men jag tycker det lät bra då de spelade, så, som sagt, inga klagomål.
Har tittat framåt en bit på Sherlock nu, tittade klart the Hound of Baskerville för några timmar sen. Vet inte om jag är riktigt hooked, men jag gillar serien i alla fall. Tur att jag inte behöver vänta på tredje säsongen. Men den lär väl också sluta med en cliffhanger, om jag känner Moffat rätt. Och med tanke på alla Doctor Who-avsnitt som man bara måste få se fortsättningen till, så borde jag väl det. Han är mästare på att få en att tro att ingenting kommer att kunna räddas och att brista (spränga) tittarnas hjärtan, och hjärnor också för den delen.
Förresten, idag hade vi BLÅ som färg i skolans färgvecka, som håller på. Igår var det rött.
Så vi avslutar med...
BLÅTT en dag, ett ögonblick i sänder.
Haha.

//Leithinan

No comments:

Post a Comment