Monday 23 June 2014

Midsommar

Jobbade 9-12 på fredag, så jag hann inte åka till Kumlinge den dagen, men jag startade bilen first thing lördag morgon. Lång resa att göra på egen hand, men roligt att för första gången få köra på egen hand. Måste stanna och tanka på vägen. Som tur hade jag mycket tid att döda.
I Osnäs åt jag årets bästa hamburgare (som varje år), och i Torsholma fick jag BACKA in på Knipan. Scary shit. Men jag lyckades någorlunda. Eller det dög tydligen. Jag är glad över att det inte var mycket bilar på språng.
Kan väl göra reklam för ett nytt spel jag fick tips om! To the end heter det, och det är fruktansvärt svårt, men otroligt roligt. Allt du i teorin behöver göra är att trycka på skärmen. I praktiken är det mycket strategi involverat. Finns än så länge på iOS, men ska komma till Android snart.
//Leithinan

No comments:

Post a Comment