Friday 20 November 2015

Yoogaia

Skamful reklam! Yoogaia (https://fi.yoogaia.com/) har NU ett gratis veckoslut då de ger 1€ per tittare per video till välgörenhet! Och som sagt: Det är helt gratis att pröva det här veckoslutet! Jag var med en kort månad i somras då F gav mig en kampanjkod för tre veckor, och så lades det till en prövovecka, som är för alla. Jag gillar video-idén massor, det är skönt att kunna träna hemma också, men eftersom det är månadsavgift är jag orolig för att jag inte hinner/orkar följa med, och jag betalar det i onödan. Men nu då det är gratis måste jag ju pröva igen.
Sidan har mest yoga, tror jag, men det finns videon där man blir svettig och andra där man bara varvar ner. Man kan välja mellan tre olika svårighetsgrader, och otroligt många olika stilar. Under livetimmarna kan man välja mellan att ha på sin webbkamera, så att man kan få lite guidning i de olika rörelserna, eller att bara följa med i videon. Jag valde att bara följa med i de jag gjorde nu i morse, och det funkade bra.
Om ni har tid, gå och kolla sidan åtminstone!

//Leithinan

No comments:

Post a Comment