Wednesday 27 May 2015

Ett år på Arcada

Sisådär snabbt gick ett år på Arcada. Det har varit tunga perioder, lätta perioder, riva av sig håret för att man är så irriterad av olika orsaker-perioder (nej jag har inte rivit av mig håret). Men tyvärr, ett år senare är jag ännu inte säker på att det här är min grej. Så jag fortsätter, because... Why not? Tillräckligt bra har det varit.
Idag fixade Online Media på MK18 deras sista uppgift för året, och med det kan man lugnt säga att det har varit tre extremt stressiga dagar. Schemat sa 9-13, verkligheten var 9-17. Åtminstone. Men vi lyckades nästan i alla fall. Nu orkar jag inte tala om uppgiften, för jag är utmattad.
Nu är jag på väg till EgLOL - galan, där vi ska njuta av årets filmer av oss ettor. Dvs, flest 3-minutersfilmer gjorda på hösten.
Imorgon ska vi se om jag äntligen får håret klippt.

OM out!

//t

No comments:

Post a Comment