Monday 23 February 2015

Fredagstankar (sent inlägg..)

Det var skönt att få fara på träning igen, fast jag var tveksam före, och hostade efteråt. Det var tungt och the amount of jobbig fetkänsla i början var hög. Men det glömdes snabbt bort. Det var mycket spelande, så jag blev ju snabbt trött, efter två veckors flunssapaus.
Idag var det att börja designa lite själv, vilket skrämde mig, jag är inte en att designa. Ge mig en färdig design och jag gör mitt bästa att imitera den, men kreativitet kanske inte är min bästa sida. Tyvärr. I wish. Men fick ihop nåt simpelt, som såg okej ut, kan inte säga att jag är missnöjd. Tror att vi ska actually skapa sidan om några veckor. Om jag förstod rätt. Nästa vecka är det jQuery som gäller. Scary =|

//Leithinan
(det blev lite sent, glömde att jag skrivit det på fredagen, men lämnat det som draft :P)

No comments:

Post a Comment